Inlägg: 2123292
Sv: A proposito de nada
Dags å skicka Mannberg nu. Han har peakat, blir bara sämre... Spelsinne som en gårdstraktor...
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry: Samtidigt, vad gör Andersén? Deras spelare är felvänd men liktförbannat väljer han att riskerar en utvisning genom att spela försvarsspel med klubban på det sättet. Sannolikheten att de skapar mer i ett powerplay än i utvisningssituationen är skyhög, otroligt dumt att riskera utvisning i det läget.
Snart hoppas jag att alla har fattat att spelare som Alcén och Mannberg inte är BP-specialister bara därför att de matchas i boxplay.
Snart hoppas jag att alla har fattat att spelare som Alcén och Mannberg inte är BP-specialister bara därför att de matchas i boxplay.
+ 2