Inlägg: 2123410
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Fast är ju inte bara framåt det felar. Ett bra anfallsspel börjar med ett bra försvarsspel. Vi är för passiva i egen zon på puckhållaren... Hamnar på hälar sen står vi stilla de få gånger vi erövrar puck... Det är jävligt illa. Ser fruktansvärt dåligt ut. Knappt allsvensk klass på Brynäs nu...
Sv: A proposito de nada
Davey85: Rödin är alltså den som skjutit samtliga av våra tre skott denna period...
+ 2
Edit : Nyberg hade rätt hyfsat med skott ändå. Men poängen kvarstår, sluta tveka och tänka, skjut.