Inlägg: 2123414
Sv: A proposito de nada
Davey85: Rödin är alltså den som skjutit samtliga av våra tre skott denna period...
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Det är för jävla tamt av alla andra. Hedberg har skjutit 12 skott på hela säsongen, Molin 26 skott. Det är två offensiva spelare..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Jag drar mitt strå till stacken och stänger av, hoppas jag får anledning att ångra mig, lycka till!