Inlägg: 2123722
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sputnik: Vad menar du med egoväg? Nu är det ju perfekt för HA-lag. Ni går ju rakt upp utan att passera ett SHL-lag.
Jag hoppas verkligen att det nuvarande formatet inte ändras om Brynäs åker ur, för när TV-avtalet CHOCKHÖJS till ca. 80! miljoner per lag - då kommer det bli nattsvart för HA-lagen att försöka kvala sig upp mot ett SHL-lag.
Jag hoppas verkligen att det nuvarande formatet inte ändras om Brynäs åker ur, för när TV-avtalet CHOCKHÖJS till ca. 80! miljoner per lag - då kommer det bli nattsvart för HA-lagen att försöka kvala sig upp mot ett SHL-lag.
+ 2
Jag blir väl inte helt förvånad om nått av de mer klassiska SHL lagen åker ur och man ändrar kvalformat igen..