Inlägg: 2123718
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7981}: Att det skall vara så svårt att fixa bra ljud på presskonferenserna...
Sv: A proposito de nada
{7981}: Tycker nog SHL har målat in sig i ett hörn när man gick med på och tog en ego väg att "bara" 1 lag kan åka ur SHL eller gå upp från HA. Tror lagen från SHL inte förstår att det inte bara är att "spela" sig upp igen. Snarare tycker jag att ju enklare det är att gå upp, ju mindre katastrof blir det att som SHL lag åka ur.
Jag blir väl inte helt förvånad om nått av de mer klassiska SHL lagen åker ur och man ändrar kvalformat igen..
Jag blir väl inte helt förvånad om nått av de mer klassiska SHL lagen åker ur och man ändrar kvalformat igen..
+ 4
Dagens PK
youtu.be/yjeJiRxzYUs