Inlägg: 2124444
Sv: A proposito de nada
Aningen oroande att Andersson precis sa att 5 senaste sett bättre ut. Tycker de tre senaste sett fullständigt bedrövliga ut.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vi släpper ju till galet mycket lägen... DIF hade Kunnat haft två kassar nu.. Ser dåligt ut bakåt. PP dock klass...😃
+ 1
Sv: A proposito de nada
Krävs en speciell idiot att boarda en spelare sådär som precis kommit tillbaka efter lång skadefrånvaro.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Ojoj matchstraff, snälla säg att scott fortsätter, tror bara tänder eventuellt
+ 1