Inlägg: 2128006
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Samsung: Hej Samsung. Jag skrev ett meddelande till dig nyss om det bedrövliga beteendet från några ungdomar i Brynäs kläder/dressar, hade dom nummer eller initialer på sina jackor så spelar dom säkerligen i Brynäs.
Och kör dom moppebil så lär dom va 15-16-17 år någonstans.
Och kör dom moppebil så lär dom va 15-16-17 år någonstans.
Sv: A proposito de nada
Samsung:
Fast ”en bra start” skiter man i från Brynäs vuxenvärld också.
Har en ensamstående bekant som arbetar som lärare och har barn som lirar i Brynäs.
Brynäs krävde att den skulle ställa upp för föreningen på arbetstid (ställa in lektioner). Hen jobbade inte ens i Gävle utan sa ”jag kommer efter jobbet då jag varken får eller kan ställa i lektioner och har dessutom inte råd”. Hen bidrog till en bra start och hade sina lektioner, stressade sedan iväg och när hen kom fram så pratar varken lagföräldrar eller organiserade anställda med hen utan iggade hen
Och hur går alkohol på en arena hand i hand med en bra start?
Fast ”en bra start” skiter man i från Brynäs vuxenvärld också.
Har en ensamstående bekant som arbetar som lärare och har barn som lirar i Brynäs.
Brynäs krävde att den skulle ställa upp för föreningen på arbetstid (ställa in lektioner). Hen jobbade inte ens i Gävle utan sa ”jag kommer efter jobbet då jag varken får eller kan ställa i lektioner och har dessutom inte råd”. Hen bidrog till en bra start och hade sina lektioner, stressade sedan iväg och när hen kom fram så pratar varken lagföräldrar eller organiserade anställda med hen utan iggade hen
Och hur går alkohol på en arena hand i hand med en bra start?
Sv: A proposito de nada
Samsung: Respektlösa tonåringar finns det gott om, inte överraskad av din upplevelse.
Men just det här med en bra start, att man är ute i skolor och berättar hur man ska vara en bra vän osv.
Känns ju som världens jävla total nonsens efter dagens upplevelse.