Inlägg: 2128041
Sv: A proposito de nada
Peja: Jag skyller mycket på skolan också, det är ingen ordning där och lärarna får inte en kasta ut elever som styr undervisningen.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Ja, det finns problem i skolan, men det är mycket mer sannolikt att det är ungar med dåliga föräldrar som härjar i skolan än att det är ungar med bra föräldrar.
+ 2