Inlägg: 2130299
Sv: A proposito de nada
Såg precis att Nick Ebert inte kommer till spel, fick känningar på matchvärmningen. Bra för oss!
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7981}: Ebert kommer stå över matchen mot Skellefteå också. Anledningen sägs vara att han vill kunna fortsätta spela ishockey säsongen ut.
+ 3
Sv: A proposito de nada
{7981}: Skönt, han är ju ett monster, klart bäst i SHL förra säsongen i alla fall.