Inlägg: 2130342
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Drivkraften måste vara att vinna hockeymatcher och ersätta Scott och Rödin med nyförvärv. Inte att försöka få en värdelös Skellefteå-spelare avstängd. Jag kan fatta att man blir irriterad över vissa beslut som domare, situationsrummet och disciplinnämnden tar (och inte tar).
Det ingår i spelet att man inte håller med alla beslut som beslutsfattare tar, men det ingår också i spelet att kunna släppa det. I hur många veckor ämnar du att sitta och maila till disciplinnämnden för att försöka få Skellefteåspelaren avstängd? Eller pratar vi månader? Kanske år?
Det ingår i spelet att man inte håller med alla beslut som beslutsfattare tar, men det ingår också i spelet att kunna släppa det. I hur många veckor ämnar du att sitta och maila till disciplinnämnden för att försöka få Skellefteåspelaren avstängd? Eller pratar vi månader? Kanske år?
+ 2
Sen så skall förstås spelarna och ledarna fokusera på att prestera på isen och jag tror att deras fokus ligger där också.