Inlägg: 2130356
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
För egen del vill jag att Scott ska känna någonstans att vi bryr oss. Jag vill dessutom få klarhet i vad som gäller och om möjligt påverka dem att se över sitt regelverk. Lämnas beskedet i morgon att de inte tar upp det så hoppas jag det finns en godtagbar förklaring. Då släpper i alla fall jag det ;)
För egen del vill jag att Scott ska känna någonstans att vi bryr oss. Jag vill dessutom få klarhet i vad som gäller och om möjligt påverka dem att se över sitt regelverk. Lämnas beskedet i morgon att de inte tar upp det så hoppas jag det finns en godtagbar förklaring. Då släpper i alla fall jag det ;)
+ 2
Sv: A proposito de nada
Peja: Vinna hockeymatcherna får spelarna sköta och värva får Sundlöv göra. Fatta skillnaden mellan oss och laget.
”I hur många veckor ämnar du att sitta och maila till disciplinnämnden för att försöka få Skellefteåspelaren avstängd? Eller pratar vi månader? Kanske år?”
En gång, dagen efter matchen. Känner du att du beter dig som ett litet barn nu?
”I hur många veckor ämnar du att sitta och maila till disciplinnämnden för att försöka få Skellefteåspelaren avstängd? Eller pratar vi månader? Kanske år?”
En gång, dagen efter matchen. Känner du att du beter dig som ett litet barn nu?
Det ingår i spelet att man inte håller med alla beslut som beslutsfattare tar, men det ingår också i spelet att kunna släppa det. I hur många veckor ämnar du att sitta och maila till disciplinnämnden för att försöka få Skellefteåspelaren avstängd? Eller pratar vi månader? Kanske år?