Inlägg: 2137147
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Nä mina damer och herrar detta kommer tyvärr sluta med kval och förmodligen spel i HA nästa säsong, finns inte något som tyder på att vi ska klara detta!
Mår psykiskt dåligt av tanken på att detta är sista gången vi ser Brynäs i SHL på många många år om klubben ens kommer att existera efter denna säsong?
Mår psykiskt dåligt av tanken på att detta är sista gången vi ser Brynäs i SHL på många många år om klubben ens kommer att existera efter denna säsong?
tycker lulebulan har rätt när han säger att Frölunda är ett bottenlag