Inlägg: 2137162
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Tycker det blir lite larvigt att skriva som att det är klart vi åker ur. Skulle vi hamna i kval har vi förmodligen fått tillbaka en hel del spelare och kommer ha minst 50 % att klara det... Det är ett allvarligt läge utifrån faktorerna
• Dålig form
• Slitna fysiskt
• Slitna mentalt
• Skador på nyckelspelare
...vi håller idag klassen av ett allsvenskt lag. Men det finns chans att vända på steken... Det är flera lag än Brynäs som är dåliga i den här ligan...
• Dålig form
• Slitna fysiskt
• Slitna mentalt
• Skador på nyckelspelare
...vi håller idag klassen av ett allsvenskt lag. Men det finns chans att vända på steken... Det är flera lag än Brynäs som är dåliga i den här ligan...
+ 8
Mår psykiskt dåligt av tanken på att detta är sista gången vi ser Brynäs i SHL på många många år om klubben ens kommer att existera efter denna säsong?