Inlägg: 2137174
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry:
"Men det finns chans att vända på steken... Det är flera lag än Brynäs som är dåliga i den här ligan..."
Ja, inte fan finns det så många bra lag i alla fall.
Just nu Rögle, Växjö. Och så tråk-Luleå.
Sen är det mer eller mindre misär om man vill se bra hockey (om man med det menar att det finns en tanke OCH en förmåga att göra nåt kreativt med pucken tillsammans).
Finns alltså en STOR chans att vända på steken och bli bäst av bottenlagen (hamna 10a).
En dag i taget.
"Men det finns chans att vända på steken... Det är flera lag än Brynäs som är dåliga i den här ligan..."
Ja, inte fan finns det så många bra lag i alla fall.
Just nu Rögle, Växjö. Och så tråk-Luleå.
Sen är det mer eller mindre misär om man vill se bra hockey (om man med det menar att det finns en tanke OCH en förmåga att göra nåt kreativt med pucken tillsammans).
Finns alltså en STOR chans att vända på steken och bli bäst av bottenlagen (hamna 10a).
En dag i taget.
Sv: A proposito de nada
Hur kan Honken få vara kvar?
Ser fortsatt ut som vilsepannkaka i egen zon.
Sen hurfan PA matchar laget gör att man funderar, Björk helt slut efter två perioder.
PA gör INGENTING för att ändra matchbilden.
Laget pissar på Ersson
Ser fortsatt ut som vilsepannkaka i egen zon.
Sen hurfan PA matchar laget gör att man funderar, Björk helt slut efter två perioder.
PA gör INGENTING för att ändra matchbilden.
Laget pissar på Ersson
Sv: A proposito de nada
bradberry: Att vi får kvala är ju solklart, vi har 6 backar och INGEN har spelsinne, därför ser det ut såhär.
+ 1
Sv: A proposito de nada
bradberry: Bekymmersamt är att Brynäs inte var bra med fullt lag heller.
+ 4
• Dålig form
• Slitna fysiskt
• Slitna mentalt
• Skador på nyckelspelare
...vi håller idag klassen av ett allsvenskt lag. Men det finns chans att vända på steken... Det är flera lag än Brynäs som är dåliga i den här ligan...