Inlägg: 2137178
Sv: A proposito de nada
Nu kan vi köra Andrén fram till kvalet så Ersson får vila. Resten av laget är så dåliga så bara Huge kan vara nöjd.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8975}: Måste man vara nöjd bara för att man inte grinar och låter som en 4-årig bebis som tappat godiset under matcherna?
Fortsätt grina, hoppas du får lite nytt godis av pappa...
Fortsätt grina, hoppas du får lite nytt godis av pappa...
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8975}: Folk får ge sig med kvalsnack. Vi har alla fördelar gentemot alla andra lag. Ganska osannolikt att vi får kvala
+ 2