Inlägg: 2137192
Sv: A proposito de nada
{8975}: Folk får ge sig med kvalsnack. Vi har alla fördelar gentemot alla andra lag. Ganska osannolikt att vi får kvala
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sama: Folk får ge sig med kvalsnack. Vi har alla fördelar gentemot alla andra lag. Ganska osannolikt att vi får kvala
Va, vilka fördelar har vi gentemot alla andra lag menar du?😂😂😂😂
Va, vilka fördelar har vi gentemot alla andra lag menar du?😂😂😂😂
Sv: A proposito de nada
Sama: Vilka är fördelarna? Några fler matcher kvar i tajt schema med nyckelspelare borta?