Inlägg: 2137752
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Din ståndpunkt är alltså att truppen var rätt byggd redan från början. Hur förklarar du då att man bryter kontrakten med både Lindelöf och Sigalet?
När Sundlöv värvade Bertilsson och Berglund, sa han "nu finns inga ursäkter". Efter det uttalandet har Brynäs inte rosat marknaden. Vems är felet, om det inte är Sundlövs lagbygge? Peter Anderssons?
Om nu truppen är rätt byggd, och Sundlöv gjort ett superjobb så borde väl högsta prioritet vara att: 1 förlänga med Sundlöv och 2. förlänga alla avtal som går ut.
Vi får se om dina kunniga yrkesmän väljer att göra något av dom 2 sakerna.
När Sundlöv värvade Bertilsson och Berglund, sa han "nu finns inga ursäkter". Efter det uttalandet har Brynäs inte rosat marknaden. Vems är felet, om det inte är Sundlövs lagbygge? Peter Anderssons?
Om nu truppen är rätt byggd, och Sundlöv gjort ett superjobb så borde väl högsta prioritet vara att: 1 förlänga med Sundlöv och 2. förlänga alla avtal som går ut.
Vi får se om dina kunniga yrkesmän väljer att göra något av dom 2 sakerna.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Huge: Jo det är uppenbart - placeringen innan decemberförändringar ljög inte!
Hur motiverar du annars värvningarna från sundlöv? Eller den/de spelare du nu önskar?
Önskar du spelare det inte finns behov för, och med pengar utöver den budget som redan i somras spräcktes? Hur dumt är inte det i c-19 tider?
Hur motiverar du annars värvningarna från sundlöv? Eller den/de spelare du nu önskar?
Önskar du spelare det inte finns behov för, och med pengar utöver den budget som redan i somras spräcktes? Hur dumt är inte det i c-19 tider?
Hur långa och tjatiga inlägg du än skriver...