Inlägg: 2138241
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7981}: jag varnade redan för några år sedan att Örebro och Rögle skulle gå förbi Brynäs. Omöjligt! Sa strutsarna härinne.
Nu är det Oskarshamn och leksand som är ikapp och förbi.
Och strutsarna tycker fortfarande att campese och sundlöv gör ett bra jobb....
Nu är det Oskarshamn och leksand som är ikapp och förbi.
Och strutsarna tycker fortfarande att campese och sundlöv gör ett bra jobb....
+ 1
Sv: A proposito de nada
{7981}: Hade inte haft något att få in Müller, men är han verkligen den backtypen som Brynäs behöver? Tycker fortfarande att vi behöver få in mer spelskicklighet på backsidan. En till Billins skulle kunna göra mycket större skillnad än en defensivt lagd back. Har dock för dålig koll på Müller, vi kan ju inte utesluta helt att han kanske kan vara hyggligt spelskicklig på SHL-nivå.
+ 2