Inlägg: 2138250
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Tänk om den sportsliga ledningen hade lyssnat. Då hade vi inte suttit i skiten.
Skämt åsido, det är väl inget konstigt att det kommer fram lag som etablerar sig i toppen och gör det bra under några år på bekostnad av andra lag. Det förekommer ju i alla lagsporter.
Sen har jag svårt att hitta några som tycker att Campese och MS gör ett BRA jobb. Men jag läser inte allt härinne och förmodligen så scrollar jag för dåligt. Du får gärna nämna några.
Skämt åsido, det är väl inget konstigt att det kommer fram lag som etablerar sig i toppen och gör det bra under några år på bekostnad av andra lag. Det förekommer ju i alla lagsporter.
Sen har jag svårt att hitta några som tycker att Campese och MS gör ett BRA jobb. Men jag läser inte allt härinne och förmodligen så scrollar jag för dåligt. Du får gärna nämna några.
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Nu har ju iof Rögle gått förbi hela SHL och Örebro är inte långt efter. Säger inte att Brynäs gjort det bra, jävligt långt ifrån faktiskt..Men kanske att nämnda lag gjort det jävligt bra.
Och är det många som tycker att Campese, Sundlöv mfl har gjort ett bra jobb verkligen?
Och är det många som tycker att Campese, Sundlöv mfl har gjort ett bra jobb verkligen?
Nu är det Oskarshamn och leksand som är ikapp och förbi.
Och strutsarna tycker fortfarande att campese och sundlöv gör ett bra jobb....