Inlägg: 2139748
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxxx BIF xxxx: För att förtydliga, att problematisera har jag ingenting emot. Tvärtom. Forumet behöver fler diskussioner.
Jag pratar om dryga oneliners. Jag tror jag skrev det till och med. "Slipsen i målet", "luleå är rejält uppskrämda inför i morgom" etcetera etcetera blahablaha.
Tråkigt.
Jag pratar om dryga oneliners. Jag tror jag skrev det till och med. "Slipsen i målet", "luleå är rejält uppskrämda inför i morgom" etcetera etcetera blahablaha.
Tråkigt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
xxxx BIF xxxx: läs denna krönika av Sanny som är skriven efter dagen match
Länkar:
Vart är vi på väg?
Vart är vi på väg?
+ 5
Var det bättre när det kom från dig?