Vart är vi på väg?
Inlägg: 2139753
Sv: A proposito de nada
xxxx BIF xxxx: läs denna krönika av Sanny som är skriven efter dagen match
Länkar:
Vart är vi på väg?
Vart är vi på väg?
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7981}: Sista stycket summerar allt;
"Det är möjligtvis så att fansens miljon kan rädda Brynäs i år men frågan är hur länge det kan fortgå så här?
Det är bara till att plocka fram den största av kvastar och börja rensa.
Frågan är om den ens kommer bli nödvändigt. Brynäs riskerar i allra högsta grad att åka ur SHL och då upphör ändå samtliga kontrakt att gälla.
Det är den bistra verkligheten."
Har sagt detta i flera år - någonting är genomruttet på Sätraåsen. Det behöver skuras med klorin och rotborste och därefter vädras ut. Frågan är om den städningen inte måste ske från en lägre division....
"Det är möjligtvis så att fansens miljon kan rädda Brynäs i år men frågan är hur länge det kan fortgå så här?
Det är bara till att plocka fram den största av kvastar och börja rensa.
Frågan är om den ens kommer bli nödvändigt. Brynäs riskerar i allra högsta grad att åka ur SHL och då upphör ändå samtliga kontrakt att gälla.
Det är den bistra verkligheten."
Har sagt detta i flera år - någonting är genomruttet på Sätraåsen. Det behöver skuras med klorin och rotborste och därefter vädras ut. Frågan är om den städningen inte måste ske från en lägre division....
+ 3