Inlägg: 2142829
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Berge: Ska inte ens va utvisning? Han hade inte ens pucken. Du kan inte så mycket om hockey va?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Berge:
En 2a för interference är det inte mer eftersom inte cehlarik har pucken
Joel sa själv att han inte borde tacklat och att det var en 2a
Visste inte ens om att man kunde döma matchstraff för interference men det sa dom i studion
En 2a för interference är det inte mer eftersom inte cehlarik har pucken
Joel sa själv att han inte borde tacklat och att det var en 2a
Visste inte ens om att man kunde döma matchstraff för interference men det sa dom i studion
Tycker det här var en fin tackling av Lundqvist. Ska inte ens va utvisning.