Inlägg: 2142913
Sv: A proposito de nada
Berge: Ska inte ens va utvisning? Han hade inte ens pucken. Du kan inte så mycket om hockey va?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jalapeno:
Sa det mest för att provocera dig faktiskt. Kul att det lyckades, för du har själv provocerat här inne en del. Ta och lär lite av Mattias om hur man beter sig på andra lags forum.
Det är 2 min, men inte i närheten av lika ful som den tackling Scott fick.
Sa det mest för att provocera dig faktiskt. Kul att det lyckades, för du har själv provocerat här inne en del. Ta och lär lite av Mattias om hur man beter sig på andra lags forum.
Det är 2 min, men inte i närheten av lika ful som den tackling Scott fick.
+ 5