Inlägg: 2153025
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bra med en poäng men alltid så bittert när det lika gärna kunde vara mer, särskilt när det är så jämt i botten. Saknas målskyttar. Nästan varje gång man spelar så bra så finns det ingen utdelning, så fruktansvärt svårt att göra mål då.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Nja, dom ringde ju även på målet så jag har tvivlar inte på att det blev rätt.