Inlägg: 2153034
Sv: A proposito de nada
Bra med en poäng men alltid så bittert när det lika gärna kunde vara mer, särskilt när det är så jämt i botten. Saknas målskyttar. Nästan varje gång man spelar så bra så finns det ingen utdelning, så fruktansvärt svårt att göra mål då.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp:
Många "äger" möjligheten att skjuta mot mål, när också medspelarna är vända åt rätt håll. Tyvärr håller "puckägaren" inne med skottet.. många gånger djälvligt frusterande att se möjligheterna rinna ut i sanden...
Kanske finns en viss skotträdsla i BIF, eller så har man en skräck för kontringsmöjligheterna, som uppstår ifall pucken studsar fel efter skottförsök..nåt fel är det /självförtroendet eller ????
Många "äger" möjligheten att skjuta mot mål, när också medspelarna är vända åt rätt håll. Tyvärr håller "puckägaren" inne med skottet.. många gånger djälvligt frusterande att se möjligheterna rinna ut i sanden...
Kanske finns en viss skotträdsla i BIF, eller så har man en skräck för kontringsmöjligheterna, som uppstår ifall pucken studsar fel efter skottförsök..nåt fel är det /självförtroendet eller ????
+ 1