Inlägg: 2153053
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp: Jag gillar Harper, men frågan är om han verkligen har de rätta förutsättningarna att lyckas. I vilken fysisk form är han? Hur mycket påverkar hans sociala situation honom, med fru och bebis hemma i Nordamerika? Spelar han verkligen i rätt roll i powerplay? Och så vidare.
Det är trots allt ganska mycket som ska klaffa för att en spelare ska lyckas på elitnivå. En hel del frågetecken kring Harper.
Det är trots allt ganska mycket som ska klaffa för att en spelare ska lyckas på elitnivå. En hel del frågetecken kring Harper.
Sv: A proposito de nada
Lemp:
Saknas självförtroende så är det lättare att försöka sig på ett pass än sätta pucken i nät..??
Kanske mera ödmjukt att passa i stället för att egoistiskt försöka göra mål själv...??
Kanske sossehockeyn hämmar våra tilltänkta snipers..??
De vill kanske inte komma här och komma mitt i sossecentrumet ..??
Kevin Clark exempelvis och den du nämner Brendl kanske gav blanka fan i vad medspelarna tyckte i sak...
Saknas självförtroende så är det lättare att försöka sig på ett pass än sätta pucken i nät..??
Kanske mera ödmjukt att passa i stället för att egoistiskt försöka göra mål själv...??
Kanske sossehockeyn hämmar våra tilltänkta snipers..??
De vill kanske inte komma här och komma mitt i sossecentrumet ..??
Kevin Clark exempelvis och den du nämner Brendl kanske gav blanka fan i vad medspelarna tyckte i sak...
Blir mer och mer skeptisk till Harper oxå, riktigt dålig i powerplay match efter match, saknar helt förmågan att hitta lösningar. Blixtrar till ibland med något mål men stundtals helt osynlig.