Inlägg: 2153047
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
HALLÅ er problematiska maktstrukturer
kunde ej se match pga jobb.
Vilka var bra?
Vilka var mindre bra?
Villa kedjor och backpar var bra?
Några skador?
kunde ej se match pga jobb.
Vilka var bra?
Vilka var mindre bra?
Villa kedjor och backpar var bra?
Några skador?
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Kan vara självförtroendet som spökar, men tycker de flesta saknar den där instinkten, passar när de borde skjuta, när lägen uppkommer blir det något halvlöst skott mitt i magen eller söker man någon omöjlig passning. Saknar Brendl, där var det målgaranti och ibland såg det så enkelt ut..
Blir mer och mer skeptisk till Harper oxå, riktigt dålig i powerplay match efter match, saknar helt förmågan att hitta lösningar. Blixtrar till ibland med något mål men stundtals helt osynlig.
Blir mer och mer skeptisk till Harper oxå, riktigt dålig i powerplay match efter match, saknar helt förmågan att hitta lösningar. Blixtrar till ibland med något mål men stundtals helt osynlig.
+ 1
Många "äger" möjligheten att skjuta mot mål, när också medspelarna är vända åt rätt håll. Tyvärr håller "puckägaren" inne med skottet.. många gånger djälvligt frusterande att se möjligheterna rinna ut i sanden...
Kanske finns en viss skotträdsla i BIF, eller så har man en skräck för kontringsmöjligheterna, som uppstår ifall pucken studsar fel efter skottförsök..nåt fel är det /självförtroendet eller ????