Inlägg: 2162044
Sv: A proposito de nada
{9232}: På vilket sätt är det löjligt ? Ni var sopdåliga å skulle spela kval mot heta lag i as . I sdhl i år blev ni åter räddade av att ett Leksand sen länge avsågade skulle spela kval . Men åter räddade från att spela kval.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Absolut kan man säga att vi slapp risken att åka ut i ett kval. Det köper jag och det är ju som det är.
Men att hålla på och fjanta sig o hävda att Leksand skulle åkt ur, det vet ingen! Så därför är det skitsnack.
Men att hålla på och fjanta sig o hävda att Leksand skulle åkt ur, det vet ingen! Så därför är det skitsnack.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel:
Jag gillar Ersson men jag har svårt att se att man tar några poäng med en räddningsprocent på 70% i någon match.
Jag gillar Ersson men jag har svårt att se att man tar några poäng med en räddningsprocent på 70% i någon match.
+ 3