Inlägg: 2163346
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja och till viss del är det väl förståeligt att man litar mer på de rutinerade pjäserna när matcherna blir så ofantligt viktiga. Men felet i min mening är att de rutinerade pjäserna är våra defensiva, icke spelskickliga backar, medan våra påläggskalvar är de spelskickliga backarna. Hade Sundlöv gjort tvärtom hade detta aldrig varit ett problem. Hade vi skitit i K Berglund, värvat Billins i våras och någon till etablerad offensiv back (exempelvis skippat Bertilsson som i min mening är ofantligt överskattad och värvat en offensiv back med samma lön), ja då hade detta varit löst.
Sen hade jag också önskat att PA litat mer på Hedberg och fimpat K Berglund och Alcén för längesen. Men problemet började med Sundlövs beslut som han tog för ett år sedan.
Sen hade jag också önskat att PA litat mer på Hedberg och fimpat K Berglund och Alcén för längesen. Men problemet började med Sundlövs beslut som han tog för ett år sedan.
+ 5
Ju sämre det har gått, ju mer verkar man lita på de rutinerade kuggarna, trots att det till stor del är just dom spelarna som har försatt laget i den här situationen.
På forwardssiadn har man ju varit mer intresserade av att ösa istid över Alcén och Mannberg än typ Kvist nu på slutet.