Inlägg: 2163353
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Jo, jag måste ju säga att jag överskattade K.Berglund mycket. Minns honom som spelskicklig och rörlig back från Löven men har inte följt honom så noga sedan dess, får nästan intrycket av att Sundlöv inte heller har gjort det.
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Jävligt märkligt att P Berglund kommer undan för det mesta här inne. Tycker han är en gigantisk flopp!
+ 3
Sen hade jag också önskat att PA litat mer på Hedberg och fimpat K Berglund och Alcén för längesen. Men problemet började med Sundlövs beslut som han tog för ett år sedan.