Inlägg: 2163795
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ett första försök till lagbygge i allsvenskan (plan B).
Med månadslön inom parenteser.
MÅLVAKTER
Andrén (37)
- (20)
BACKAR
- (40)
Andersén (35)
- (30)
- (30)
Ersson (25) om försöket till comeback lyckas
- (20)
Junior (0)
Junior (0)
ANFALLARE
- (37)
- (47)
Danielsson (35)
- (30)
- (35)
- (30)
Kvist (25)
Birgersson (29)
Ljungkrantz (23)
Junior (0)
- (22)
Junior (0)
Krydda detta med en spelare som får 60 tusen i månaden.
Som tas från den miljon som samlats in.
Kan det lyckas kvalificera sig till åttondelsfinal i allsvenska slutspelet?
Vad får man för spelare för 30-40 tusen i månaden, på de vakanta positionerna?
Kan man få en hyfsad nordamerikan för 45-50 tusen i månaden?
Med månadslön inom parenteser.
MÅLVAKTER
Andrén (37)
- (20)
BACKAR
- (40)
Andersén (35)
- (30)
- (30)
Ersson (25) om försöket till comeback lyckas
- (20)
Junior (0)
Junior (0)
ANFALLARE
- (37)
- (47)
Danielsson (35)
- (30)
- (35)
- (30)
Kvist (25)
Birgersson (29)
Ljungkrantz (23)
Junior (0)
- (22)
Junior (0)
Krydda detta med en spelare som får 60 tusen i månaden.
Som tas från den miljon som samlats in.
Kan det lyckas kvalificera sig till åttondelsfinal i allsvenska slutspelet?
Vad får man för spelare för 30-40 tusen i månaden, på de vakanta positionerna?
Kan man få en hyfsad nordamerikan för 45-50 tusen i månaden?
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Seriöst, vem bryr sig om Huge. Det har blivit uppenbart genom åren att han inte bryr sig nämnvärt om Brynäs.
Tänk dig att aldrig kunna bli besviken, ledsen eller upprörd när ens lag presterar så dåligt, år efter år, och istället välja att käfta emot folk som blir det. Allt talar för att han bara har ett begränsat intresse, för någon med ett brinnande intresse hade iallafall kunnat sympatisera med folk som blir besvikna och förstått frustrationen som många fans upplever.
Det gör inte Huge. Han kan inte begripa varför folk blir förbannade av att se laget underprestera gång på gång, år efter år. För han bryr sig inte.
Tänk dig att aldrig kunna bli besviken, ledsen eller upprörd när ens lag presterar så dåligt, år efter år, och istället välja att käfta emot folk som blir det. Allt talar för att han bara har ett begränsat intresse, för någon med ett brinnande intresse hade iallafall kunnat sympatisera med folk som blir besvikna och förstått frustrationen som många fans upplever.
Det gör inte Huge. Han kan inte begripa varför folk blir förbannade av att se laget underprestera gång på gång, år efter år. För han bryr sig inte.
+ 8
Vi har sett detta i flera år nu men har haft förhoppning av det ska gå bra men det gör inte det Huge! Det blir inte bättre av vårt gnäll och definitivt inte bättre av din naiva syn på Brynäs!