Inlägg: 2163842
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Enaranger: Jaha, ska det börja publiceras och diskuteras allsvenska laguppställningar nu?
Kom igen nu för i helvete, vilken jävla bottennivå. Hälften här inne verkar ju redan ha gett upp.
Kom igen nu för i helvete, vilken jävla bottennivå. Hälften här inne verkar ju redan ha gett upp.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Enaranger: Här har vi den ultimate nordamerikanen, Bobby MacIntyre, snacka om coolt namn. Säkert ganska billig.
Sen kanske vi kan hugga på Stefan Söder i Huddinge.
Sen kanske vi kan hugga på Stefan Söder i Huddinge.
Med månadslön inom parenteser.
MÅLVAKTER
Andrén (37)
- (20)
BACKAR
- (40)
Andersén (35)
- (30)
- (30)
Ersson (25) om försöket till comeback lyckas
- (20)
Junior (0)
Junior (0)
ANFALLARE
- (37)
- (47)
Danielsson (35)
- (30)
- (35)
- (30)
Kvist (25)
Birgersson (29)
Ljungkrantz (23)
Junior (0)
- (22)
Junior (0)
Krydda detta med en spelare som får 60 tusen i månaden.
Som tas från den miljon som samlats in.
Kan det lyckas kvalificera sig till åttondelsfinal i allsvenska slutspelet?
Vad får man för spelare för 30-40 tusen i månaden, på de vakanta positionerna?
Kan man få en hyfsad nordamerikan för 45-50 tusen i månaden?