Inlägg: 2163905
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Steenm: Jag tycker dock det är bra att folk uppmärksammar att allsvenskan ligger väldigt nära, nu är det ju inte längre 20 omgångar kvar utan 7-8 matcher och vi ligger fortfarande på kval neråt och Oskarshamn har väl en match mindre än oss?,många Brynäsare lever i en drömvärld där man tror att Brynäs inte kan åka ut att allt löser sig alltid för oss,men verkligheten är som så att det mesta tyder på att vi får HV i ett kval och då tror jag tyvärr det kan va kört.... Hoppas dock så klart det går vägen
+ 5
Kom igen nu för i helvete, vilken jävla bottennivå. Hälften här inne verkar ju redan ha gett upp.