Inlägg: 2164063
Sv: A proposito de nada
{8399}: Vaknade med en underbar känsla inför kvällens drabbning mot Leksand. Igelkotteförsvaret tillbaka, man täcker skott med hela kroppen, Andrén gör sitt livs match, Rödin gör två mål och vi vinner med 2-1
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kocken14 : Det har jag gjort flera gånger också men det har visat sig vara en falsk känsla gång på gång.....