Inlägg: 2164064
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Vi måste bryta förlusttrenden ikväll annars är jag helt säker på att det blir kval.
Vi får hoppas att varken Camper eller Cehlarik kommer till spel. Sen kan vi gärna ge Hrivik en rejäl tryckare så han oxå får kliva av 😜 Dessutom är Zachrisson avstängd.
Nä ikväll vill jag se en desperation jag inte sett på hela säsongen. Rejäla i närkamper, kyla när lägena kommer och att vi inte går bort oss i pressen.
Vi får hoppas att varken Camper eller Cehlarik kommer till spel. Sen kan vi gärna ge Hrivik en rejäl tryckare så han oxå får kliva av 😜 Dessutom är Zachrisson avstängd.
Nä ikväll vill jag se en desperation jag inte sett på hela säsongen. Rejäla i närkamper, kyla när lägena kommer och att vi inte går bort oss i pressen.