Inlägg: 2164983
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Oskarhamn värvar spelare för nästa säsong så vi får väll hoppas att dem har tagit ut platsen i förskott och dippar nu. men min känsla blir starkare och starkare för att vi ryker denna säsong, slänger in redan nu att klarar vi oss kvar i SHL så skänker jag 500:- till Brynäs och 500:- till någon välgörenhet
+ 4
Sv: A proposito de nada
Huge:
Leksands målvakt Brage körde på Scott, efter den pååkningen försvann Scott ur matchen...
Blev målvakten anmäld i efterhand?
Leksands målvakt Brage körde på Scott, efter den pååkningen försvann Scott ur matchen...
Blev målvakten anmäld i efterhand?
+ 2
Annars har du rätt: vi har ibland otur, ibland tur.
Ibland orättvisa, ibland rättvisa domare.
Som alla andra lag har.