Inlägg: 2164985
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Nu kommer du med dina jävligt märkliga påståenden igen. Lex din ”slashing” på Rödins handled med mera... Vadå försvann ur matchen? Han spelade vidare såvitt jag såg... Å kunde knappast blivit skadad av knuffen. Visst var det en interferenceutvisning, men inget farligt spel... Ge dig nån gång!
+ 6
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Helt sjukt att domarna anser att en målis får bete sig på det där viset...solklar tvåa.
+ 4
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Nej. Men den stängningen var minst lika mycket 2:a som den av Billins.
+ 1
Leksands målvakt Brage körde på Scott, efter den pååkningen försvann Scott ur matchen...
Blev målvakten anmäld i efterhand?