Inlägg: 2165009
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Nu kommer du med dina jävligt märkliga påståenden igen. Lex din ”slashing” på Rödins handled med mera... Vadå försvann ur matchen? Han spelade vidare såvitt jag såg... Å kunde knappast blivit skadad av knuffen. Visst var det en interferenceutvisning, men inget farligt spel... Ge dig nån gång!
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry:
förlåt, men Scott brakade in i sargen och då behövs två friska knän..vet av egen erfarenhet
förlåt, men Scott brakade in i sargen och då behövs två friska knän..vet av egen erfarenhet