Inlägg: 2165670
Sv: A proposito de nada
Huge: vilket jävla skämt. Brynäsarn vart ju intryckt en liten bit i målgården, man ser tydligt hur han försöker undvika. Men frölundaiten trycker på...herregud vilka sopdåliga domare vi har..
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Man blir nästan förbannad när man ser intensiteten i spelet nu inledningsvis... Varför har man väntat så länge med att trycka i så här...? Stor skillnad i aktioner...
+ 3