Inlägg: 2172834
Sv: A proposito de nada
{8399}: Nilsson har varit riktigt bra hela säsongen. Forslund började lite slarvigt, svagt men har sista halvan mognat mycket och utnyttjar nu sin styrka farten. Hans jobb är att flytta pucken från egen zon in i anfallszon och sedan byta. Två rollspelare.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
PuckkcuP: Det är förstås det som är grejen, de är rollspelare. Brynäs har allt för många spelare som är begränsade och säkert skulle göra det bra i ett starkare lag.
+ 1