Inlägg: 2172837
Sv: A proposito de nada
PuckkcuP: Det är förstås det som är grejen, de är rollspelare. Brynäs har allt för många spelare som är begränsade och säkert skulle göra det bra i ett starkare lag.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: du tror inte hirakin eller rollfördelningen är oklar i brynäs? Alltså att alla inte köper sin roll fullt ut. De drar inte inte samtidigt i repet.