Inlägg: 2175752
Sv: A proposito de nada
Huge: Man ska alltid hålla på sitt lag i vått o torrt och hoppet är det sista som överger oss! MEN Brynäs är som Titanic och kaptenenerna är PA sundlöv o camponese som trots varningar om isberg så är vi osänkbara o kör på. För mig är du en passegerare som står på däck och njuter av..Åhh va fina isberg!
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Och för mig är du passageraren som utan några som helst kunskaper i navigering eller hur man i övrigt handhar ett fartyg, gladeligen talar om för yrkeskunniga sjömän hur dom borde göra och inte göra.
Nätet vimlar av back seat drivers som du, tyvärr....
Nätet vimlar av back seat drivers som du, tyvärr....