Inlägg: 2175788
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: ”Och för mig är du passageraren som utan några som helst kunskaper i navigering eller hur man i övrigt handhar ett fartyg, gladeligen talar om för yrkeskunniga sjömän hur dom borde göra och inte göra.”
Ja herregud, du upphör aldrig att förvåna i dina försök att försvara Brynäs i allt oavsett hur hjärndött man agerat.
Aldrig tidigare har jag läst om någon som på allvar försvarar dom ansvarig för Titanics förlisning.
Blir intressant att läsa din försvarstal om Brynäs åker ut. Bara att ta fram popcornen och njuta, det kommer att bli underhållning på hög nivå. Troligtvis en aldrig tidigare skådad nivå.
Ja herregud, du upphör aldrig att förvåna i dina försök att försvara Brynäs i allt oavsett hur hjärndött man agerat.
Aldrig tidigare har jag läst om någon som på allvar försvarar dom ansvarig för Titanics förlisning.
Blir intressant att läsa din försvarstal om Brynäs åker ut. Bara att ta fram popcornen och njuta, det kommer att bli underhållning på hög nivå. Troligtvis en aldrig tidigare skådad nivå.
+ 3
Nätet vimlar av back seat drivers som du, tyvärr....