Inlägg: 2175886
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: Ja, att "processen" inte skeppades ut med badvattnet efter den numera ökända skräckmatchen mot Leksand är galet. Den matchen är den enskilt värsta hockeymatch jag någonsin sett Brynäs spela. Kanske har jag aldrig sett nåt värre på en rink. Bara i bandy har man sett nåt liknande.
+ 3
Sv: A proposito de nada
munkas: Det jag undrar är om någon överhuvudtaget hade några invändningar, andra idéer, nytänkande etc.
Fanns det ingen med mandat som kunde sätta foten på bromsen och säga "vänta lite nu"?
Ett gäng ja-sägare och ryggdunkare har kört föreningen rakt ner i botten. Med andra förutsättningar för PA så hade det nog gått lite bättre.
Fanns det ingen med mandat som kunde sätta foten på bromsen och säga "vänta lite nu"?
Ett gäng ja-sägare och ryggdunkare har kört föreningen rakt ner i botten. Med andra förutsättningar för PA så hade det nog gått lite bättre.
Hade detta skett för ett år sedan hade han fått sparken för längesen. Spelet som presterats den här säsongen måste vara det sämsta i SHL på bra många år.
Igelkotten...
Släppa 65 skott mot eget mål på hemmaplan. Mot Leksand...
1-6 mot Oskarshamn...
Denna säsong är all time low som brynäsfan.