Inlägg: 2175907
Sv: A proposito de nada
munkas: Ja, att "processen" inte skeppades ut med badvattnet efter den numera ökända skräckmatchen mot Leksand är galet. Den matchen är den enskilt värsta hockeymatch jag någonsin sett Brynäs spela. Kanske har jag aldrig sett nåt värre på en rink. Bara i bandy har man sett nåt liknande.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Känns bra när man väljer att toppa med Andren som har 87,5 % och två segrar..
Do or die I guess.
Do or die I guess.
+ 1