Inlägg: 2180650
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Enaranger: Förstår inte hur du får det till att HV är favoriter?
Vi lyckades vinna trots fullständig kalabalik i föreningen där nuvarande tränare fick typ en dag att lära känna laget.
Vi har i princip fått ett nyförvärv i Molin som likaväl kunnat bli 3-målsskytt med det där sista flytet.
Hv räknade med vinst igår, och de försöker inbilla oss att de gillar läget. HV skiter knäck över förlusten igår och av denna typ av matcher. Brynäs som förening har en helt annan erfarenhet av att spela för överlevnad.
Vi lyckades vinna trots fullständig kalabalik i föreningen där nuvarande tränare fick typ en dag att lära känna laget.
Vi har i princip fått ett nyförvärv i Molin som likaväl kunnat bli 3-målsskytt med det där sista flytet.
Hv räknade med vinst igår, och de försöker inbilla oss att de gillar läget. HV skiter knäck över förlusten igår och av denna typ av matcher. Brynäs som förening har en helt annan erfarenhet av att spela för överlevnad.
+ 21
Sv: A proposito de nada
Enaranger: Absolut. Hv är favoriter. Vårt stora sorgebarn är PP. Att inte lyckas göra mål i spel 5 mot 3 på två försök är inge vidare. Plus 30 vanliga PP utan mål... Hv kommer få massor av PP på fredag. Var så säker
För i och med att Oskarshamn och Leksand förra säsongen fick några miljoner i stöd för utebliven publik i kvalmatcher som aldrig spelades. Så förutsätter jag att vi och HV får stöd för utebliven publik i kvalmatcher som spelas.
HV är fortfarande storfavoriter i det här kvalet.
De har ju en hel del bra backar som kommer förstärka laget i kommande matcher.
Så de extra stödmiljoner vi får kan vara väldigt viktiga, om det blir allsvenskan (som tyvärr fortfarande är det mest troliga).