Inlägg: 2187333
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Och du tycker att det är att få gratisbiljett att gå genom kvart, semi och en final i HA? Sen på det spela en till bäst av sju.... haha ja, säg bara att du vill stänga ligan istället för att mygla.
Sv: A proposito de nada
{8399}: Gratisbiljett? De följer väl de regler som är uppsatta av de inblandade parterna? Dvs. de som vinner kvalet i HA går upp. Det är mig veterligen väldigt få sporter där det krävs ytterligare ett kval mot de sämsta i serien ovanför för att kunna avancera.
Sen finns det givetvis viss bitterhet att förra säsongen stängdes. Får man ha förståelse för. Skulle vi ligga under med 1-3 i matcher mot HV istället hade det varit ett jäkla orerande om Covid, orättvisa m.m. här också. :-)
Och det kan fortfarande hända.. :-(
Sen finns det givetvis viss bitterhet att förra säsongen stängdes. Får man ha förståelse för. Skulle vi ligga under med 1-3 i matcher mot HV istället hade det varit ett jäkla orerande om Covid, orättvisa m.m. här också. :-)
Och det kan fortfarande hända.. :-(
+ 1
Jag blir SÅ galet trött på alla dessa gamla fd storklubbar som vill ha en gratisbiljett till SHL trots att de sportsligt inte håller måttet.