Inlägg: 2187354
Sv: A proposito de nada
{8399}: Och du tycker att det är att få gratisbiljett att gå genom kvart, semi och en final i HA? Sen på det spela en till bäst av sju.... haha ja, säg bara att du vill stänga ligan istället för att mygla.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vad är det för dumheter här inne om att stänga ligan?
Klart som fan man ska kunna gå upp och åka ur.
Klart som fan man ska kunna gå upp och åka ur.
+ 4