Inlägg: 2196718
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Sallinen är en bra förlängning, kan knappast hitta bättre för fjärde, gick förmodligen ner i lön kan jag tänka mig, killen älskar Brynäs
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sama: Jag har inget emot Sallinen, problemet är att vi har fullskitet med folk i tredje och fjärdekedjan.
Forwardssidan är ju redan klar för nästa år:
Rödin-Scott-Danielsson
Molin-Sallinen-Berglund
Pettersson-Ölund-Manberg
Kvist-Birgersson-Gunler
Alcén-Olesen-Eklind
Hur ska Brynäs bli bättre med den forwardssidan? Den ser väl sämre ut än årets upplaga.
Lägg till backarna och mv:
Nyberg-Bertilsson
Berglund-Hedberg
Björk-Ny
Andrén
Ny
Allsvenskan here we come. Bra att campese sparade plan b, så att den kan användas nästa säsong.
Forwardssidan är ju redan klar för nästa år:
Rödin-Scott-Danielsson
Molin-Sallinen-Berglund
Pettersson-Ölund-Manberg
Kvist-Birgersson-Gunler
Alcén-Olesen-Eklind
Hur ska Brynäs bli bättre med den forwardssidan? Den ser väl sämre ut än årets upplaga.
Lägg till backarna och mv:
Nyberg-Bertilsson
Berglund-Hedberg
Björk-Ny
Andrén
Ny
Allsvenskan here we come. Bra att campese sparade plan b, så att den kan användas nästa säsong.
+ 5