Inlägg: 2197113
Sv: A proposito de nada
brynäs08: Hmm... kanske MoDo bara ligger lite före oss hur det kan braka iväg.🤔
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Experterna snackar om Axelsson Lundqvist Hrivík mfl som viktiga spelare
Frågan är vart Skellefteå varit i slutspelet utan Joakim Lindström och Gustaf Lindvall
Har nog aldrig sett 2 spelare växa så mycket under ett slutspel som dessa 2
Lindström är nog alla lags drömspelare i ett slutspel
Frågan är vart Skellefteå varit i slutspelet utan Joakim Lindström och Gustaf Lindvall
Har nog aldrig sett 2 spelare växa så mycket under ett slutspel som dessa 2
Lindström är nog alla lags drömspelare i ett slutspel
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: helt klart. Men jag tror att kvalvinsten kan vis sig vara helt livsavgörnde för klubben.
Vi är nu, trots allt sveriges bästa kvallag! Hittils är facit: -aldrig
Vi är nu, trots allt sveriges bästa kvallag! Hittils är facit: -aldrig
+ 2